.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با صدور بیانیه ای؛
انزجار اهالی فرهنگ و هنر مازندران از حرمت شکنان عاشورای حسینی
اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با انتشار بيانيه اي ضمن محكوم كردن حرمت شكني ظهر روز عاشورا، تأكيد کرده است: بار ديگر دستان پليد توطئه و نفاق در روز عاشوراي حسيني ظاهر شد و در اوج شور و حماسه حسيني گروهي با هنجار شكني و ...
انزجار اهالی فرهنگ و هنر مازندران از حرمت شکنان عاشورای حسینی

 اداره كل فرهنگ و هنر ارشاد اسلامي مازندران با انتشار بیانیه ای حرمت شکنی روز عاشورا را محکوم کرد.

در این بیانیه که یک نسخه از آن به شمال نیوز ارسال شده است ، آمده است:

بار ديگر دستان پليد توطئه و نفاق در روز عاشوراي حسيني ظاهر شد و در اوج شور و حماسه حسيني گروهي با هنجار شكني و در راستاي خواست‌هاي ذليلانه رسانه‌هاي وابسته به استكبار جهاني به تخريب اموال عمومي در تهران پرداختند و با سر دادن شعارهاي ضد اسلامي و ايراني مقدسات ديني را مورد اهانت قرار دادند.

در اين بيانيه آمده است: دشمنان اين ملت كه همواره از عاشورا و عاشوراييان سيلي خورده‌اند، هيچگاه تاب تحمل پيروي اين ملت از تفكر عاشورايي را نداشته‌اند و اين‌بار نيز در عاشوراي حسيني، اغتشاشگران و آشوب‌طلبان كوردل با زمينه‌سازي فتنه‌گران و سران فتنه، حرمت عاشورا و عاشورائيان را شكسته و ملت سوگوار و عزادار ايران اسلامي را شاهد جنون، جهالت و حماقت و رذالت خويش قرار دادند.

در بخش ديگر اين بيانيه امده است: گويا تاريخ دوباره تكرار مي‌شود و گويي نبرد ديگري ميان حق و باطل در گرفته ‌است؛ نبردي كه باطل خود را محق مي‌داند و حق براي اثبات حقانيتش ايستادگي مي‌كند. حرمت‌شكنان عاشورا با چنين اقداماتي مسير رو به سقوط خود را روز به روز بيشتر رونق مي‌دهند و با داشته‌هاي اين ملت سرمايه‌هاي عظيم اين كشور و فراتر از آن با سرمايه‌هاي عظيم عالم تشيع و اسلام برخورد ابزاري كرده و براي رسيدن به اهداف دون و پست خود به اين روزها تمسك پيدا مي‌كنند و اين افراد با بهره‌گيري از هر حربه ‌و هر ظرفيتي تلاش دارند بودن و احياي خود را رقم بزنند.

اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران ضمن تجديد بيعت با فرماندهي معظم كل قوا مقام معظم رهبري "مدظله‌العالي"، اقشار مختلف جامعه خصوصا نخبگان، خواص،اهالي فرهنگ و هنر، دانشجويان، فرهنگيان، اصناف و... را بر محكوم نمودن اين حرمت‌شكني دردناك فرا مي‌خواند. و سخن آخر، سخن اعجازگونه حسين بن علي(ع) است كه اين بار يزيديان فتنه‌گر زمان را مخاطب خود كرده است كه "اگر دين نداريد لااقل در دنياي خود آزاده باشيد."



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يوسف نژاد 8 دي 1388
با تشكر از حسن توجه و اهميت دادن به موضوع به اين مهمي توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي پيشنهاد مي گردد در اين امور مهم تأخير كمتري در صدور بيانيه انجام گيرد
نا شناس 8 دي 1388
با تشکر از شما دوست عزيز ، نظرات شما در اولين فرصت پس از بازبيني مدير سايت تاييد خواهد شد و در اين صفحه قرار ميگيرد .
بگو انشاالله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.